Графік проведення батьківських зборів
Графік проведення батьківських зборів
у класних колективах у 2024-2025 н.р.
№ з/п |
Клас та класний керівник |
Тематика проведення |
Термін проведення (місяць) |
1 |
1 клас, Макарцова Л.С. |
1.Адаптація до шкільного життя. |
1.Вересень. |
2.Підсумки першого семестру: успіхи та труднощі. |
2.Грудень |
||
3.Соціалізація та взаємодія в колективі. |
3.Лютий |
||
4.Креативність і розвиток творчого потенціалу першокласників. |
4.Травень |
||
2 |
2 клас, Гучок Л.В. |
1.Вікові особливості дітей 6-7 років. Особливості навчання в 2-му класі НУШ. |
1.Вересень |
2.Роль батьків у навчанні та вихованні дітей молодшого шкільного віку. |
2.Грудень |
||
3.Круглий стіл «Шкода і користь відео ігор для дітей в освіті.» |
3.Лютий |
||
4.Партнерство в НУШ. |
4.Травень |
||
3 |
3 клас, Карпенко В.П. |
1. Організація співробітництва вчителя і батьків у процесі навчання учнів 3 класу. |
1.Вересень |
2. Діти в кризовому соціумі, як їх розуміти і виховувати. |
2.Листопад |
||
3. Здоров'я дитини. Діти, телебачення та комп'ютер. |
3.Лютий |
||
4. Підсумки навчального року. |
4.Травень |
||
4 |
4 клас, Гуляр В.М. |
1. Роль батьків у формуванні мотивації до навчання. |
1.Вересень. |
2. Інформаційна безпека та інтернет-грамотність дітей. |
2.Листопад. |
||
3. Розвиток відповідальності та самостійності у дітей. |
3.Лютий |
||
4. Оцінювання навчальних досягнень: підсумки 4 класу. |
4. Травень |
||
5 |
5 клас, Комісаренко Т.М. |
1.Труднощі і адаптація до навчання в 5 класі. |
1.Вересень |
2.Роль спілкування в житті школяра. |
2.Листопад |
||
3.Культурні цінності родини і їхнє значення для дитини. |
3.Березень |
||
4.Ось і стали ми на рік доросліші. |
4.Травень |
||
6 |
6 клас, Загоруйко Н.В. |
1.Чи легко порозумітися з дитиною? Шляхи подолання труднощів у спілкуванні |
1.Вересень |
2.Булінг: як захиститися? |
2.Лютий |
||
3.Сім'я і дитина - нерозривний процес |
3.Квітень |
||
4.Виховуємо разом |
4.Травень |
||
7 |
7 клас, Шевченко В.В. |
1. Фізіологічні і вікові особливості підлітків |
1.Жовтень |
2. Небезпека соціальних мереж. Булінг. |
2.Грудень |
||
3. Ментальне здоров’я дітей: 5 кроків для батьків |
3.Вересень |
||
4.Розвиток вольових якостей підлітків |
4.Травень |
||
8 |
8 клас, Кузьменко І.П. |
1.Організація навчально-виховного процесу у 8 класі на 2024-2025. |
1.Вересень |
2. Булінг- страшне сьогодення. |
2.Грудень |
||
3. Психологічні і вікові особливості підлітка. Перехідний вік продовжується |
3.Лютий |
||
4.Роль батьків у запобіганні шкідливих звичок. Зайнятість підлітка у позаурочний час |
4.Травень |
||
9 |
9 клас, Карпенко В.В. |
1. Організація навчального процесу на 2024 / 2025 н р. |
1.Вересень |
2. Правила кібербезпеки дітей під час війни - |
2.Грудень |
||
3. Духовність сім'ї як одна з суттєвих характеристок підлітка. |
3.Лютий |
||
4. Визначення життєвого шляху дев'ятикласників |
4.Квітень |
||
10 |
10 клас, Шевченко П.С. |
1.Формування свідомого ставлення до навчання |
1.Жовтень |
2.Формування у юнацтва розумних потреб, цінних орієнтацій. Булінг. Його попередження |
2.Грудень |
||
3.Самовиховання і саморозвиток. Проблема профорієнтації: як виховати інтерес до тієї чи іншої професії |
3.Березень |
||
4.Роль батьків у запобіганні шкідливих звичок . |
4.Травень |
||
11 |
11 клас, Дзьобань І.Д. |
1. Співпраця закладу освіти і батьків у підготовці випускників 11 класу" |
1.Вересень |
2."Особливості вікових проблем підлітків |
2.Листопад |
||
3.Профілактика та запобігання правопорушень, вживання алкоголю, наркоманії та тютюнопаління серед підлітків (рекомендації для батьків)" |
3.Лютий
|
||
4.Допомога дітям у період підготовки до НМТ" |
4.Квітень |