Критерії оцінювання навчальних досягнень
Оцінювання результатів навчання здійснюється відповідно до:
- вимог Типової освітньої програми для учнів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743), Типової освітньої програми для учнів 3-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 № 743),
- у 5-7 класах – Типової освітньої програми для 5 – 9 класів закладів загальної середньої освіти (наказ МОН України №235 від 19.02.2021) у редакції наказу МОН від 09.08.2024 № 1120 «Про внесення змін до Типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти»),
- у 8 – 9 класах – Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04. 2018 № 405);
- навчальних програм, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407 «Про надання грифу МОН навчальним програмам для учнів 10 – 11 класів закладів загальної середньої освіти» (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 № 698).
-
Додатка №2 до наказу МОН України від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»;
- Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затверджених наказом МОН молоді та спорту від 13.04.2011 року № 329;
- Рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затверджених наказом МОН від 02.08.2024 №1093
Критерії оцінювання навчальних досягнень НУШ (5-7 класи)
Критерії оцінювання навчальних досягнень з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Критерії оцінювання навчальних досягнень з БІОЛОГІЇ
Критерії оцінювання навчальних досягнень з ГЕОГРАФІЇ
Критерії оцінювання навчальних досягнень з ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ
Критерії оцінювання навчальних досягнень з ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Критерії оцінювання навчальних досягнень з предмету ЗАХИСТ УКРАЇНИ
Критерії оцінювання навчальних досягнень з ІНФОРМАТИКИ
Критерії оцінювання навчальних досягнень з ІСТОРІЇ
Критерії оцінювання навчальних досягнень з МАТЕМАТИКИ
Критерії оцінювання навчальних досягнень з МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Критерії оцінювання навчальних досягнень з ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
Критерії оцінювання навчальних досягнень з ОСНОВ ЗДОРОВ'Я
Критерії оцінювання навчальних досягнень з ПРАВОЗНАВСТВА
Критерії оцінювання навчальних досягнень з ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
Критерії оцінювання навчальних досягнень з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Критерії оцінювання навчальних досягнень з ФІЗИКИ І АСТРОНОМІЇ
Критерії оцінювання навчальних досягнень з ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Критерії оцінювання навчальних досягнень з ХІМІЇ