A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Молодецький заклад загальної середньої освіти І-ІII ступенів
Маньківської селищної ради Черкаської області

Про перехід на змішану форму навчання

Дата: 06.02.2023 08:31
Кількість переглядів: 242

МОЛОДЕЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ

МАНЬКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

с. Молодецьке

11.01.2023                                                                                                                        № 07-ос

Про перехід на змішану форму навчання

Відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 24.07.2022 №711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні», Указу Президента України №573/2022 від 17.08.2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», керуючись Положенням про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 8 вересня 2020 року №1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання», листом Міністерства освіти і науки України від 30.06.2022 №1/7322-22 «Про організацію 2022 – 2023 навчального року», рішення педагогічної ради від 11.01.2023 №4, введенням в експлуатацію тимчасового укриття, опитування батьків щодо вибору форми навчання

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Перевести на   змішану форму  навчання  учнів 1-11 класів з 06.02.2023 року, використовуючи онлайн сервіси Google Meet, Coogle Classroom, Viber та засобів комунікації (телефонний зв'язок).

2. Організовувати освітній процес з дотриманням заходів безпеки, пов’язаних із запровадженням правого режиму воєнного стану в Україні та запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2.

3. Під час освітнього процесу в змішаному режимі забезпечити безумовне переривання освітнього процесу у разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших сигналів оповіщення та організувати евакуацію всіх учасників до укриття і перебувати в ньому до скасування тривоги, а після відбою тривоги повернутися до приміщення закладу освіти, організувавши освітній процес з урахуванням необхідного корегування.

4. Затвердити  алгоритм дій учнів та вчителів у разі повітряної тривоги (додатки 1,2).

5. Класним керівникам 1-11 класів:

5.1. Попередити учнів та батьків про зміну форми навчання.

До 01.02.2023

5.2. Провести роз’яснювальну роботу з батьками здобувачів освіти або особа, що їх замінюють, щодо особливостей участі в освітньому процесі  організованому за змішаною системою.

До 01.02.2023

5.3. Забезпечити контроль за відвідуванням учнями навчальних занять відповідно до розподілу по групам.

Постійно

5.4 Провести бесіду з ТБ з відміткою у класному журналі щодо ознайомлення ними з заходами для збереження життя і здоров'я у разі оголошення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації (у тому числі сигналу «Повітряна тривога»).

5.5.  Підтримувати постійний зв’язок з батьками, які обрали для своїх дітей дистанційне навчання.

6. Педагогічним працівникам закладу:

6.1. Здійснювати змішане навчання відповідно щотижневого розкладу уроків  для учнів 1-11 класів.

6.2. Забезпечити фіксацію тем, домашніх завдань у класних журналах.

Постійно

 

7.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Ірині ДОВБУШ:

7.1 Забезпечити виконання алгоритмів дій у випадку надзвичайної ситуації, зокрема під час сигналу «Повітряна тривога».

7.2. Організувати комунікацію між учасниками освітнього процесу за допомогою наявних засобів зв’язку;

7.3. Інформувати батьків здобувачів освіти ліцею про особливості роботи закладу в умовах воєнного стану;

7.4 Надати можливість учням, чиї батьки виявили бажання організувати для своїх дітей дистанційне навчання,  доєднуватися до уроків, які ведуться очно, через онлайн-платформу Google Meet та виконувати завдання, які пропонуватиме їм учитель.  Забезпечити комунікацію з батьками цих дітей через електронні щоденники на сайті Нові знання.

7.5. Забезпечити виконання навчальних програм.

7.6. Координувати та здійснювати контроль за виконанням вчителями освітніх програм.

7.7. Проводити моніторинг  отримання  та  виконання  завдань  та проведення синхронних/асинхронних уроків  з використанням сервісу Coogle Classroom.

8. Завгоспу Анатолію ЗУБАРУ.:

8.1.  Вживати необхідних заходів щодо постійного забезпечення школи дезінфікуючими, миючими антисептичними засобами, захисними масками, рукавичками, безконтактними термометрами тощо.

8.2. Приділити особливу увагу дотриманню вимог протипожежної безпеки, заборони експлуатації несправних приладів опалення та саморобних нагрівальних приладів в  приміщеннях закладу освіти.

8.3. Перевірити наявність первинних засобів пожежогасіння (пісок, вогнегасники, вода тощо), наявні шляхи евакуації, справність засобів зв’язку, систем протипожежного захисту.

8.4.Утримувати наявне найпростіше укриття фонду захисних споруд ЦЗ у готовності до використання за призначенням та у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога» забезпечити розміщення персоналу та здобувачів освіти  ліцею відповідно до затверджених алгоритмів.

8.5. Забезпечити економне функціонування системи життєзабезпечення школи , своєчасне прибирання прилеглої території в умовах сильних морозів, снігопадів, налипання снігу, снігових заметів, хуртовин, ожеледиці і утворенні бурульок на даху будівлі тощо.

9. Відповідальному за сайт закладу Анні ПІКУС розмістити даний наказ на сайті закладу.

10. Невідкладно інформувати відділ освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради про надзвичайні випадки в освітньому закладі.

11. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

 

В.о.директора закладу освіти                                           Наталія ПАСЕКА

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора